10 fördelar med att vara kort.

 Δ. Man behöver aldrig bry sig om skyltar som;
"akta huvudet, lågt i tak". 
Δ. Man kan alltid skylla på att man inte når när man
egentligen bara är för lat för att ta ner något från en hylla. 
Δ. Det är möjligt att obemärkt smita före i långa köer.
Δ. Man har större chans att överleva i en flygplanskrasch. 
Δ. Det är ytterst, ytterst sällan som det är trångt med benutrymme.
Δ. Det är fantastiskt enkelt att ta sig igen stora folkmassor snabbt & smidigt!
Δ. Skulle man hamna i en situation där man behöver använda sig av
självförsvar genemot en kille är man oftast i perfekt längd för slag under bältet.
Δ. Jag behöver inte oroa mig för att bli längre än min käraste när jag
bär klackar. Åtminstone inte om jag bär några som jag kan gå i ^^
Δ. Folk har ofta en tendens att tycka att man är himla söt bara för att man är liten.
.. och nu till det allra bästa; 
Δ. Jag kan sova såväl på bredden som på längden 
(& diagonalen med för den delen)
i min säng utan att någon kroppsdel hamnar utanför.
Allmänt | |
#1 - - malin:

hahahaha :D du är för skön du! älskar att du tog med mitt argument om flygplanskraschen... jag är verkligen bra på att muntra upp folk :P haha

Svar: hahah, klart jag gjorde! Det är ju en av de bättre fördelarna ;)
Jeskeeen

Upp